Pentru tine :*


“Iubitule, nu te amagi cu desartele-ti sperante

Stiu ce vrei tu  sa obtii, si nu cred ca ai sanse.”

Asa-ti spuneam candva, prea mandra

Si nu gandeam vreodata, ca vorbele rostite

Se vor intoarce impotriva  mea, iubite…!

Caci  tu mi-ai demonstrat, ce inseamna sa traiesti

In felul tau, darnic si fericit, simt cum zilnic iubesti

Sunt norocoasa ca te-am intalnit, in calea vietii mele

Esti tandru, intelept si  optimist ca idealurile mele.

Pastrez in inima speranta, ca nu te voi pierde vreodata

Si zilnic evoluez mai mult, iubindu-te mai mult ca  prima data!

FOR M

One thought on “Pentru tine :*

  1. Dr. Masaru Emoto – molecula de apa incarcata cu iubire si apreciere
    O femeie invata greu sa iubeasca fara sa sufoce si fara sa-si faca sperante. Daca ar fi dupa ea s-ar coase de barbatul iubit pentru a fi sigura ca ia parte la viata lui, ca devine viata lui. Dar nu e dupa ea. Si intelege repede ca intrebarile ei, supozitiile, tristetile, pretentiile, rugamintile ei nu fac decat sa indeparteze persoana adorata. Intelege ca daca vrea sa il inspire sa ramana langa ea trebuie sa invete sa iubeasca neconditionat. Fara asteptari, fara pretentii, fara ultimatumuri, fara reprosuri, fara impuneri. Greu! Dar invata.

Leave a comment